In The Event Of A Postal Service Disruption
With the possibility of a Canada Post service disruption on or after October 1, Standardbred Canada members are being encouraged to consider opting into SC's paperless services. It is still a member's responsibility to remain in good standing with Standardbred Canada even in case of a postal disruption. Renewals, invoices, eligibility fees and many more services are available online. Check out this notice for complete information.
In Case Of A Postal Service Disruption
There is a possibility of a Canada Post service disruption on or after October 1.
In the case of a service disruption, please remember that the Standardbred Canada ‘eShop’ tool is a great way to ensure prompt and secure service during this period.
Our entire staff is here to help. Please contact or visit us at our head office in Mississauga from Monday to Friday, 8:30 a.m. to 4:30 p.m. (EDT) or visit our Field Representative at the racetrack (available two hours before post time on race day).
It is still your responsibility to remain in good standing with Standardbred Canada in case of a postal disruption. Renewals, invoices, eligibility fees and many more services are available online.
You can contact Standardbred Canada:
Phone: 905-858-3060
Fax: 905-858-3111
For email listing, click here
or visit us at:
2150 Meadowvale Blvd
Mississauga, Ontario
L5N 6R6
Members wishing to update the email address on file can complete this form and return it to SC's office by fax. Members can also fill out the form with SC field representatives at a local racetrack, or send an email to Linda Henry with their name, SC Member # and a yes or no to the question, "I wish to receive invoices and business correspondence by email."
Dans le cas d'une grève du service postal
Il y a une possibilité de conflit de travail au service de Postes Canada dès le 1 octobre.
Dans le cas d'une grève aux services postaux, nous vous rappelons que vous pouvez utiliser eShop sur le site de Standardbred Canada, ceci est un excellent moyen d'assurer un service rapide et sécuritaire durant cette période.
Notre personnel est ici pour vous aider. Vous pouvez nous contacter ou nous rendre visite à notre siège social à Mississauga, du lundi au vendredi, de 8:30 heures à 16h30 (HAE) ou vous pouvez aussi visiter nos représentantes aux hippodromes (disponible 2 heures avant le premier départ les jours de courses).
En cas d’une interruption de la poste, c’est votre responsabilité de vous assurer d’être en règle avec Standardbred Canada. Les renouvellements, factures, frais d'éligibilités et beaucoup d’autres services sont disponibles en ligne.
Vous pouvez communiquer avec Standardbred Canada:
Téléphone : (905) 858-3060
Télécopieur : (905)858-3111
Liste des adresses courriel
Ou nous visiter au
2150 Boul. Meadowvale
Mississauga, Ontario
L5N 6R6
Les membres qui souhaitent mettre à jour l'adresse e-mail dans leur dossier peuvent remplir ce formulaire et le retourner au bureau de SC par télécopieur. Les membres peuvent également compléter ce formulaire avec nos représentantes aux hippodromes, ou en envoyant un courriel à Linda Henry avec leur nom, numéro de membre de SC et indiquer oui ou non à la question, "Je désire recevoir les factures et correspondances de SC par courriel."